Planificare Religie 2020
Planificare Religie 2020. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.
Cel mai bun Planificare CalendaristicÄ Istorie Clasa A Ix A An Scolar 2020 2021 Materiale De Istorie
Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.
Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Număr de ore / săptămână:
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Număr de ore / săptămână:
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. . Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente... . Număr de ore / săptămână:

Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. . 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. .. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?. Număr de ore / săptămână:

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână:. Număr de ore / săptămână:
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie... Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână:.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână:
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. Număr de ore / săptămână:

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
Număr de ore / săptămână: Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti... Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti... Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.

Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână:. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână:. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente... Număr de ore / săptămână:
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie... Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.
Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?.. .. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Număr de ore / săptămână: Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente... Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână:
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Număr de ore / săptămână: Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente... Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.
2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Număr de ore / săptămână:.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. .. Număr de ore / săptămână:

Număr de ore / săptămână: Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.

2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie... 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.
Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie.. Număr de ore / săptămână:

Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Număr de ore / săptămână: Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?
Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti. Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente.. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ?

Integrarea valorilor şi a cunoştinţelor religioase în structura propriilor atitudini şi comportamente. Sper să nu cer imposibilul și nici „să vă iau toată mâna", dar nu aveți această planificare și pe unitățile de învățământ? 2.2 elaborarea şi compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă de religie. Număr de ore / săptămână: Colegiul naţional ,,alexandru odobescu" piteşti.